سیستم خزانه داری

    عملیات دریافت و پرداخت دارای پیچیدگی‌های خاص خود می‌باشد. در شرکت‌ها و موسسات بزرگ، انجام این‌گونه عملیات از بخش حسابداری با مشکلات متعددی مواجه می‌گردد به عنوان مثال ردیابی یک چک در هنگام وصول و یا برگشت آن، مغایرت‌گیری، ردیابی تمامی چک‌های یک دسته‌چک و.. مشکل و زمان‌بر می‌باشد به همین دلیل بخش خزانه‌داری به کمک آمده تا به سادگی و در کمترین زمان ممکن بتوان گزارش‌گیری کرده و به تمامی اطلاعات دسترسی داشت.

    برخی از ویژگی های سیستم خزانه داری
    ✔️ثبت دریافت و پرداخت به صورت نقدی، اسنادی و تضمینی به همراه پروژه
    ✔️ثبت و مدیریت انتقال مابین حسابها و صندوق ها
    ✔️امکان ثبت چندین بابت متنوع برای یک دریافت یا پرداخت
    ✔️ثبت و نگهداری فرآیند ضمانت نامه ها
    ✔️مدیریت کلیه عملیات واگذاری، عودت، وصول، تبدیل و استرداد وصدور اتوماتیک اسناد حسابداری
    ✔️اطلاع رسانی در خصوص اسناد سررسید شده
    ✔️برقـراری ارتباط با فاکتورها و صورت وضعیت هخای پیمانکاران و کارفرمایان جهت دریافت و پرداخت
    ✔️گزارش و مرور بانک ها، صندوق، طرف حساب، چک و پروژه بصورت ساده و مرکب
    ✔️امکان کنترل مانده منفی برای حساب، صندوق و طرف حسابها

رایگان

مشاوره بگیرید
تماس بگیرید
09126349082 - 021-91091508