راهکارهای راهبرد سیستم

راهکار بازرگانی

راهکارهای نرم‌افزار بازرگانی راهبرد سیستم با تکیه بر نسل جدید سیستم های نرم افزاری ،به شما این امکان را می دهد که با آگاهی از تمام دغدغه‌های این بخش، با بهبود فرایندهای عملیاتی دقیق‌تر و استفاده بهینه از منابع سازمان، محصولاتی باکیفیت و پاسخگوی تقاضای بازار را برای فروش عرضه کنید. در عین حال با مدیریت روابط خود با مشتریان و تامین کنندگان پیش و پس از عقد قرارداد یا فروش محصول، به صورت یکپارچه و متمرکز با تمامی چالش های موجود در بازار به خوبی مواجه شوید .

نداریم

با استفاده از بسته خدماتی راهبرد سیستم امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد. بر این اساس می‌توانید کالا و خدمات متفاوت با قیمت‌های مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید. با استفاده از گزارش‌های متنوع در هریک از سیستم‌ها و گزارشات فعالیت‌های روز به صورت تجمیعی به شما امکان می‌دهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید. گزارش‌های مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را می‌دهد و می‌توانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.

نداریم

شاخص ترین تفاوت شرکت های بازرگانی با شرکت های پخش در مدیریت توزیع کالا است، برای افزایش امنیت در توزیع محصولات و کاهش خطای انسانی در انجام محاسبات و تحویل کالاها به نرم افزاری مورد اطمینان و یکپارچه برای مدیریت روند پخش کالا نیاز است، که نرم افزار پخش راهبرد سیستم، این نیاز را،برای مشتریان خود بر طرف نموده است. در شركت های پخش كالا، به دليل وجود سياستهای خاص در فرایند فروش و خصوصيات خاص ورود و خروج كالا، لزوم وجود نرم افزار ويژه پخش به وضوح ديده مي شود. در همين راستا راهبرد سیستم، نرم افزار انبار و فروش ويژه پخش مویرگی را معرفی می نماید.

نداریم

با استفاده از بسته پیمانکاری راهبرد سیستم می‌توانید بهای تمام شده هر پروژه و قراداد را در لحظه محاسبه کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیت‌های تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قرارداد و پروژه دست پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید انحرافات هزینه‌ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینه‌های ثبت شده و هزینه‌های برآورد شده هر پروژه اندازه‌گیری کنید. امکانات گزارش‌گیری متنوع در این بسته به شما امکان می‌دهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.‌‌

راهکار تولید

با بسته تولیدی راهبرد سیستم امکان محاسبه و قیمت‌گذاری کالاهای تولید شده وجود دارد. همچنین می‌توانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید. این بسته به شما امکان می‌دهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید. با استفاده از گزارش‌های متنوع در هریک از سیستم‌ها و گزارش‌های فعالیت‌های روز به صورت تجمیعی به شما امکان می‌دهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.

نداریم

هر کسب و کاری جهت پیش برد اهداف خود نیاز به مدیریت کسب و کار و انجام امور مالی و حسابداری دارد شرکت راهبرد سیستم با در نظر گرفتن این مهم و تجارب حرفه ای خود ارتباط کامل بین تراکنش های مالی ، انبار ، فروش و خزانه داری نرم افزار فروشگاه آنلاین را با سیستم های یکپارچه مالی جهت استفاده بهینه از نرم افزار فراهم آورده است 




محصولات راهبرد سیستم

    کدینگ حسابداری برای نرم افزار حسابداری راهبرد سیستم از 3 سطح حساب ثابت و 4 سطح حساب تفصیلی شناور تشکیل یافته است که یکی از نقاط قوت نرم افزار راهبرد سیستم، تفصیلی های شناور آن می‌باشد که عناوینی همچون پروژه‌ها، کارکنان، اشخاص و موسسات، بانکها، مراکزهزینه وسایر انواع تفصیل بصورت دسته‌بندی شده فقط یک‌بار تعریف شده و به دفعات, با لینک به کد حساب‌های مختلف استفاده می‌شود.

    برخی از ویژگی های سیستم حسابداری راهبرد سیستم

    ✔️تعریف مراکز به صورت شناور در سه بخش سه سطحی
    ✔️مرور و بررسی چند وجهی برای حساب و مراکز
    ✔️گزارش سود و زیان ترازنامه و کل به صورت جزئی و ماهانه
    ✔️تهیه اتوماتیک اظهارنامه مالیاتی
    ✔️دریافت و ارسال اسناد و کدینگ از طریق فایل اکسل
    ✔️پیوست ضمائم اسناد از هر نوع فایل و تصویر
    ✔️کارتابل تایید یا رد اسناد ارسال شده از زیرسیستم های دیگر
    عملیات دریافت و پرداخت دارای پیچیدگی‌های خاص خود می‌باشد. در شرکت‌ها و موسسات بزرگ، انجام این‌گونه عملیات از بخش حسابداری با مشکلات متعددی مواجه می‌گردد به عنوان مثال ردیابی یک چک در هنگام وصول و یا برگشت آن، مغایرت‌گیری، ردیابی تمامی چک‌های یک دسته‌چک و.. مشکل و زمان‌بر می‌باشد به همین دلیل بخش خزانه‌داری به کمک آمده تا به سادگی و در کمترین زمان ممکن بتوان گزارش‌گیری کرده و به تمامی اطلاعات دسترسی داشت.

    برخی از ویژگی های سیستم خزانه داری

    ✔️ثبت دریافت و پرداخت به صورت نقدی، اسنادی و تضمینی به همراه پروژه
    ✔️ثبت و مدیریت انتقال مابین حسابها و صندوق ها
    ✔️امکان ثبت چندین بابت متنوع برای یک دریافت یا پرداخت
    ✔️ثبت و نگهداری فرآیند ضمانت نامه ها
    ✔️مدیریت کلیه عملیات واگذاری، عودت، وصول، تبدیل و استرداد وصدور اتوماتیک اسناد حسابداری
    ✔️اطلاع رسانی در خصوص اسناد سررسید شده
    ✔️برقـراری ارتباط با فاکتورها و صورت وضعیت هخای پیمانکاران و کارفرمایان جهت دریافت و پرداخت
    ✔️گزارش و مرور بانک ها، صندوق، طرف حساب، چک و پروژه بصورت ساده و مرکب
    ✔️امکان کنترل مانده منفی برای حساب، صندوق و طرف حسابها
    نرم افزار حقوق دستمزد، در هر سازمان از اجزای مهم پیاده سازی یک سامانه جامع منابع انسانی حرفه ای و ابزاری برای محاسبه و جبران خدمت کارکنان می­ باشد. به دنبال گستردگی و تنوع فعالیت در سازمان­ ها، لزوم تدوین و تعریف انواع روش ­های مختلف محاسبه حقوق ، مفهومی ضروری پیدا نموده است. برای پوشش دادن به نیازهای مطرح شده در این حوزه، انواع روش­ های استخدامی به وجود آمده است (رسمی، پیمانی، قراردادی، ساعتی، خرید خدمت، روزمزد، مشاوره ­ا‌ی، کارگری و…). در این راستا، استفاده از ابزار مناسب در جهت پوشش دادن تنوع روش های استخدامی، سرعت در انجام محاسبات، انجام محاسبه حقوق به صورت دقیق و صحیح و تحویل انواع گزارش­ ها و فایل­ های خروجی­ ها به سازمان­ های ذیربط، از دغدغه‌های اساسی کارشناسان و مدیران بخش حقوق و دستمزد می­باشد.

    برخی از ویژگی های سیستم حقوق و دستمزد راهبرد سیستم

    ✔️تعریف نامحدود عوامل حقوقی در گروه ‏های مختلف مزایا، کسور و تعهدات کارفرما به تفکیک نوع استخدام
    ✔️ تعریف نامحدود سایر عوامل مزایا و کسور مانند عیدی، سنوات و مساعده در قالب مزایای غیر مستمر
    ✔️تعریف نامحدود کارکرد به تفکیک نوع استخدام با قابلیت انتقال از نرم افزار حضور و غیاب، ورود دستی یا خواندن اطلاعات از اکسل
    ✔️تعریف انواع وام و مدیریت وام‌های پرداختی به پرسنل و کسر ماهانه اقساط
    ✔️امکان انتقال اطلاعات کارکرد، احکام، اقساط وام و سایر عوامل مزایا و کسور از طریق فایل Excel
    ✔️محاسبه حقوق ماهانه بصورت انفرادی/ گروهی با سرعت و دقت بسیار بالا
    ✔️محاسبه پرداخت‌های بین ماه با تاریخ دلخواه و عوامل محاسباتی انتخابی بصورت نامحدود
    ✔️محاسبه حقوق معوقه حکمی و کارکردی بصورت انفرادی/ گروهی
    ✔️ارائه لیست حقوق ماهانه به تفکیک مزایا و کسور، کارکردها و تعهدات کارفرما
    ✔️ارائه فایل و گزارش بیمه تامین اجتماعی ، فایل و گزارش مالیات حقوق وزارت دارایی
    ✔️ ارائه فایل و گزارش بیمه خدمات درمانی ، فایل و گزارش سازمان بازنشستگی
    ✔️امکان تهیه لیست و فایل پرداخت بانک به تفکیک پرسنل، استخدام، مرکز هزینه و واحد سازمانی
    سیستم فروش با یکپارچگی با سایر زیرسیستم ها و امکان ثبت فاکتور فروش و خدمات و به منظور ارائه گزارشات دقیق و سریع از اطلاعات فروش و مشتریان شرکت، کنترل جامعی را بر عملیات درآمدی شرکت دارد.

    برخی از ویژگی های سیستم فروش راهبرد سیستم

    ✔️ثبت فاکتور فروش با استفاده از پیش فاکتور یا مجزا از ان و صدور اتوماتیک حواله خروج از انبار
    ✔️ثبت عودت فروش و صدور اتوماتیک قبض ورود به انبار
    ✔️ثبت عوامل فاکتور فروش مانند حمل، بارگیری، جریمه، تخفیف و…
    ✔️مرور گزارش انبار و فروش به تفکیک شخص، کالا و انبار
    ✔️امکان ثبت دریافت برای هر فاکتور در چند مرحله
    ✔️گزارشگیری از سود فروش برای تمامی کالاها یا فقط برای یک کالا
    ✔️امکان صدور اتوماتیک سه نوع سند حسابداری برای انواع فاکتورها بدون درگیر شدن کاربر فروش
    چرخه انبارداری نرم افزار راهبرد سیستم شامل عملیات ورودی به انبار، خروج از انبار، کالای امانی، انبارگردانی و همچنین محاسبه بهای تمام شده کالاهای خروجی از انبار میباشد و میتوان در هر لحظه موجودی واقعی انبار را مشاهده کرد. روشهای قیمت گذاری به دو روش میانگین و FIFO قابل انتخاب بوده و سیستم انبارداری راهبرد سیستم موجودی های نقطه سفارش را به موقع به اطلاع کاربر خواهد رساند.

    برخی از ویژگی های سیستم انبار داری راهبرد سیستم

    ✔️ثبت درخواست خرید و درخواست کالا از انبار
    ✔️ثبت قبض خرید و حواله خروج از انبار
    ✔️مدیریت کالاهای امانی، برگشت کالا و انتقال کالا مابین انبارها
    ✔️قیمت گذاری موجودی ها با روش های میانگین و FIFO در سطح انبار و طبقه و در زمان دلخواه
    ✔️پوشش دهی قانون مالیات بر ارزش افزوده
    ✔️معرفی شناسه های مختلف کالا اعم از مشخصات فنی، حداقل، حداکثر و نقطه سفارش کالا و تعیین آدرس کالا در انبار
    ✔️مانده گیری از یک کالا در تاریخ و وساعت مشخص در گذشته
    ✔️معرفی واحد اندازه گیری برای کالاها و چندین واحد فرعی و نسبت تبدیل واحد ها
    ✔️تهیه گزارش از کالاها ارسالی به امانت دهنده و امانت گیرنده در محدوده زمانی
    ✔️گزارشات متنوع از کلیه رویدادهای مربوط به گردش کالا، به تفکیک کالا و انبار و طرف حساب
    ✔️گزارش ریز عملیات انبار (مقداری و ریالی، در هر نقطه و محدوده زمانی
    ✔️شمارش و انبار گردانی بصورت اتوماتیک
    ✔️صدور خودکار اسناد کسری و اضافی انبار

    برخی از ویژگی های سیستم اموال و دارایی ثابت راهبرد سیستم

    ✔️معرفی گروه و طبقات دارایی
    ✔️عملیات تحصیل یا خرید دارایی
    ✔️تعیین محل استقرار،جمعدار اموال،مرکز هزینه،پروژه و... دارایی
    ✔️عملیات جابه جایی بین مزاکز هزینه ، پروژه و...
    ✔️امکان بلا استفاده کردن یا استفاده مجدد دارایی
    ✔️امکان ثبت تعمیرات اساسی یا فروش دارایی و سندهای مربوط به آن
    ✔️تعیین روش محاسبه استهلاک دارایی(استهلاک مستقیم ، نزولی و بدون استهلاک)
    ✔️امکان صدور اسناد استهلاک دارایی
    ✔️امكان محاسبه استهلاك به صورت سالیانه، ماهانه، روزانه
    ✔️قابلیت تهیه گزارشات استهلاك مطابق با فرمت سازمان حسابرسی
    ✔️ امکان گزارشات ماتریسی در قالب گزارش مرور اموال و دارایی ثابت و چاپ یا خروجی اکسل از آن
    ✔️امكان گزارش گیری از لیست تمام دارایی های موجود، فروش رفته، اسقاط شده، اهدا شده و ...
    ✔️گزارش کارت اموال و دارایی ثابت

    برخی از ویژگی های سیستم نیکوکاری راهبرد سیستم

    ✔️تعریف نیکوکاران و امکان گروه بندی و منطقه بندی نیکوکاران
    ✔️تعریف انوع مشارکت اعم از دفاتر جذاب مشارکت ، کانترها ، نمایندگی ها و...
    ✔️تعریف قلک ها و انوع قلک
    ✔️امکان ثبت تاج گل ، استند و هر نوع خدمت دیگر به نیکوکاران
    ✔️ثبت درخواست برای قلک و ثبت تحویل قلک به نیکوکاران
    ✔️ثبت تخلیه قلک ها و همچنین ثبت ریز اطلاعات اسکانس های موجود در قلک
    ✔️امکان ثبت مشارکت های مردمی و همچنین اهداف مشارکت
    ✔️امکان ثبت عضویت نیکوکاران برای مشارکت ها مستمر
    ✔️امکان ثبت کمک های غیر نقدی و ثبت اتوماتیک سندهای انبار آن
    ✔️گزارش مرور نیکوکاری که امکان گزارش گیری بر اساس نیکوکار ، گروه ، قلک ، نوع مشارکت و.. را فراهم کرده
    ✔️گزارش گیری از اعلام یادآوری به نیکوکاران از طریق پیامک و...


    برخی از ویژگی های سیستم مدیرت مددجویان
    ✔️تعریف مددجویان و اطلاعات شناسنامه و سوابق آنها
    ✔️ثبت هزینه های مختلف مربوط به یک مددجو
    ✔️ثبت شهریه های دریافتی از مددجو
    ✔️امکان مشخص کردن نیوکاران مرتبط با مددجو
    ✔️ثبت پرونده های پزشکی مددجو
    ✔️گزارش گیری بر اساس مددجویان و انوع هزینه

رایگان

مشاوره بگیرید
تماس بگیرید
09126349082 - 021-91091508